Η DHT Holdings κόβει για μια ακόμη φορά τα «φτερά» της Frontline

Η DHT Holdings κόβει για μια ακόμη φορά τα «φτερά» της Frontline

171
Η DHT Holdings κόβει για μια ακόμη φορά τα «φτερά» της Frontline

Η DHT Holdings ανακοίνωσε πως απορρίπτει παμψηφεί την τρίτη κατά σειρά πρόταση εξαγοράς της εταιρείας από την Frontline, δημοσιεύοντας συγχρόνως την επιστολή που έστειλε το Διοικητικό Συμβούλιο της DHT στον CEO της Frontline, Robert Hvide Macleod, όπου αναφέρονται και οι λόγοι που οδήγησαν την εταιρεία να πάρει αυτήν την απόφαση.

Το Δ.Σ. της DHT στην αρχή της επιστολής αναφέρει ότι η τρίτη πρόταση εξαγοράς που υποβλήθηκε στις 25 Απριλίου ήταν για μια ακόμη φορά ανεπαρκής για την εταιρεία και τους μετόχους, όπως και η δεύτερη πρόταση για εξαγορά που είχε υποβληθεί στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου. Επιπλέον το Δ.Σ. της εταιρείας θεωρεί ότι με αυτήν την πρόταση εξαγοράς η Frontline υποβαθμίζει σε μεγάλο βαθμό την αξία της DHT Holdings (ανταλλαγή 0,8 μετοχές της Frontline για κάθε μετοχή της DHT).

Επιπρόσθετα στην επιστολή αναφέρεται εκτενώς η στρατηγική της DHT να ενισχύσει περαιτέρω την θέση της στη ναυλαγορά των δεξαμενοπλοίων και να αυξήσει τον στόλο της μέσα από την απόκτηση 11 VLCCs από την BW Group. Ως εκ τούτου, όπως επισημαίνεται στην επιστολή, δεν επιδιώκεται από μέρους της DHT η εταιρεία να πουληθεί φθηνά σε κανέναν. Ενδιαφέρον έχει ότι προς το τέλος της επιστολής αναφέρεται πως η Frontline, η οποία κατέχει ήδη το 14,5% της DHT, προσπάθησε να εμποδίσει δικαστικά την αγορά των 11 πλοίων της BW Group από την DHT Holdings. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην επιστολή, δικαστήριο της Νέας Υόρκης αρνήθηκε το αίτημα της Frontline και έτσι πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η αγορά των πλοίων από την DHT Holdings.

Στην καταληκτική πρόταση της επιστολής το Δ.Σ. της εταιρείας τονίζει ότι είναι πλέον καιρός η Frontline να στρέψει την προσοχή της σε άλλες εταιρείες που ενδεχομένως να ενδιαφέρονται να εξαγοραστούν.

Φωτό: dhtankers.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.