Καινοτομεί η Easy Jet στη διαχείριση ατόμων με ειδικές ανάγκες στις πτήσεις...

Καινοτομεί η Easy Jet στη διαχείριση ατόμων με ειδικές ανάγκες στις πτήσεις της

72
Καινοτομεί η Easy Jet στη διαχείριση ατόμων με ειδικές ανάγκες στις πτήσεις της

Η Easy Jet υποδέχθηκε πριν από λίγες ημέρες σε πτήση της το σκύλο-οδηγό τυφλών, Joey, ο οποίος, μάλιστα, έγινε και το πρώτο μέλος στο «furry flight club». Το «furry flight club» είναι το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Easy Jet για τους τετράποδους φίλους της, που πετούν με τα αεροσκάφη της. Αρκετές φορές πρόκειται για σκύλους-οδηγούς τυφλών, όπως η περίπτωση του λαμπραντόρ Joey, το οποίο μαζί με την ιδιοκτήτριά του Jan Gibson έχει πετάξει 35 φορές με αεροσκάφη της βρετανικής low cost εταιρείας, κυρίως μεταξύ London Luton και Πάφου.

Κάθε χρόνο η Easy Jet μεταφέρει εκατοντάδες επιβάτες, που διαθέτουν ένα σκύλο οδηγό. Μάλιστα, το 2012 η βρετανική αεροπορική εταιρεία ίδρυσε μία επιτροπή από Ευρωπαιους εμπειρογνώμονες (ESAAG – Συμβουλευτική Ομάδα Ειδικής Βοήθειας της Easy Jet), με στόχο να παρέχονται οδηγίες και συμβουλές στην Easy Jet και το προσωπικό της σχετικά με το πως πρέπει να εξυπηρετούνται καλύτερα οι επιβάτες, που χρήζουν ειδικής βοήθειας και το πως να γίνονται πιο «προσβάσιμα» τα αεροπορικά ταξίδια για όσους το χρειάζονται.

Ο Peter Duffy,  Group Director, Customer and Marketing της Easy Jet, με αφορμή την ίδρυση του «furry flight club» τόνισε πως είναι μεγάλη η χαρά για την εταιρεία να μπορεί να υποδέχεται στις πτήσεις της όλους τους επιβάτες με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα, που χρήζουν κάποιας μορφής ειδικής βοήθειας.

Φωτό: easyjet.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.