LNG και υβριδική τεχνολογία στην υπηρεσία της ευρωπαϊκής ακτοπλοΐας (video)

LNG και υβριδική τεχνολογία στην υπηρεσία της ευρωπαϊκής ακτοπλοΐας (video)

316
LNG και υβριδική τεχνολογία στην υπηρεσία της ευρωπαϊκής ακτοπλοΐας (video)

Δεν είναι μόνο η κρουαζιέρα αλλά και η ακτοπλοΐα που δίνει ζωή ξανά στα ευρωπαϊκά ναυπηγεία. Και το 2017 μοιάζει να μπήκε με το δεξί για αρκετά από αυτά.

Στην Ισπανία η ναυτιλιακή εταιρεία Balearia υπέγραψε συμφωνία με τα ισπανικά ναυπηγεία Construcciones Navales del Norte, που ελέγχουν και το ναυπηγείο LaNaval στο Μπιλμπάο, για τη ναυπήγηση δύο νέων επιβατηγών – οχηματαγωγών πλοίων, το κόστος κατασκευής των οποίων εκτιμάται στα 200 εκατομμύρια ευρώ. Τα δύο νέα πλοία, με έτος παράδοσης το 2019, θα έχουν μήκος 186,5 μέτρα, θα μπορούν να μεταφέρουν 810 επιβάτες και θα κινούνται με LNG.

Αλλά και η νορβηγική Color Line υπέγραψε προ ολίγων ημερών με τα νορβηγικά ναυπηγεία Ulstein-Werft συμφωνία ναυπήγησης για το μεγαλύτερο υβριδικό επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο στον κόσμο, που αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του στην Βαλτική και την Βόρεια Θάλασσα το καλοκαίρι του 2019. Το πλοίο θα έχει μήκος 160 μέτρα και θα μπορεί να μεταφέρει έως και 2.000 επιβάτες. Μπορείτε να δείτε το βίντεο με την παρουσίαση του νέου υβριδικού πλοίου της Color Line, εδώ.

balearia

Από τα, επίσης, νορβηγικά ναυπηγεία Meyer Turku παραδόθηκε προ ολίγων ημερών στην εσθονική ναυτιλιακή εταιρεία Tallink και το νέο ταχύπλοο επιβατηγό Mega Star, η ναυπήγηση του οποίου κόστισε περί τα 230 εκατ. ευρώ. Το πλοίο, με μήκος 212 και πλάτος 30,6 μέτρα, θα μπορεί να μεταφέρει 2.800 επιβάτες, ενώ θα κινείται και αυτό με LNG.

tallink

Φωτό: Baleária / Ulstein-Werft / Tallink

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.