Σε φθίνουσα πορεία οι Ρωσικοί λιμένες;

Σε φθίνουσα πορεία οι Ρωσικοί λιμένες;

137
Σε φθίνουσα πορεία οι Ρωσικοί λιμένες;

Ο ρυθμός μείωσης του όγκου του διακινούμενου φορτίου στο λιμάνι της Ρίγας στης Λετονία μειώθηκε κατά 10%, από 30 εκατ σε 27 εκατ τόνους. Ο βασικός λόγος για τη φθίνουσα αυτή πορεία είναι ότι κατά τη διάρκεια των προηγούμενων θερμότερων χειμώνων η ζήτηση για άνθρακα μειώθηκε από τις βόρειες περιοχές της Ρωσίας, αλλά σημαντικότατος είναι και ο περιορισμός της δραστηριότητας εξαιτίας των πολιτικών αποφάσεων της Ρωσίας, η οποία θέλει να τονώσει την κίνηση στα ρωσικά λιμάνια.

Σύμφωνα με εκτενή αρθρογραφία του πρακτορείου Tass o στόχος του Freeport της Ρίγας και των Σιδηροδρόμων της Λετονίας είναι να διατηρήσουν κάποιους όγκους του ρωσικού φορτίου με την εισαγωγή ανταγωνιστικών τιμών και βελτίωση των υπηρεσιών όπως ανακοίνωσε και ο δήμαρχος της Ρίγας. «Η Ρωσία είναι μια τεράστια οικονομία, όταν η κρίση τελειώσει, θα υπάρξουν αρκετά φορτία και αγαθά  προς διακίνηση για όλους. Στόχος μας είναι να τοποθετήσουμε το λιμάνι της Ρίγας στην πρώτη γραμμή», επανέλαβε σε συνέντευξή του στο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων.
Ωστόσο σύμφωνα με το ίδιο πρακτορείο ο ο επικεφαλής της πετρελαϊκής εταιρείας Transneft κ. Tokarev δήλωσε ότι η εταιρεία θα σταματήσει να χρησιμοποιεί τους λιμένες των κρατών της Βαλτικής για τα προϊόντα πετρελαίου τα οποία εξάγονται από τη Ρωσία από το 2018.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία θα αρχίσει να χρησιμοποιεί τα λιμάνια της Ρωσίας Ust-Luga, Primorsk και Νovorosirsk, αντί των λιμένων της Βαλτικής Βέντσπιλς και Ρίγα.
 

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.