Στην αγορά του χύδην ξηρού φορτίου τα capes συνεχίζουν να παρουσιάζουν δραστηριότητα στην αγορά, παρά την πτώση στους όγκους του διακινούμενου φορτίου αλλά και στους ναύλους. Στα panamax, η αγορά παραμένει αδύναμη καθώς οι συναλλαγές στην Βραζιλία προσπαθούν να βελτιωθούν, ωφελούμενες μόνο από τους σταθερούς ναύλους στην περιοχή του United Stated Gulf. Στα Supramax η αγορά παραμένει σε ικανοποιητικά επίπεδα κυρίως στην περιοχή της Ασίας για μεταφορές άνθρακα από την Ινδονησία. Οι χρονοναυλώσεις ενός έτους στην περιοχή του Ατλαντικού μπορούν να φτάσουν μέχρι και $6.750 ανά ημέρα για τα Supramaxes ενώ για τα Panamaxes οι ναύλοι μπορούν να φτάσουν μέχρι και τα $7.250ανά ημέρα.
Στην αγορά των χύδην υγρών φορτίων το θέμα συζήτησης είναι η δημοσίευση της έκθεσης του International Energy Agency για την αγορά πετρελαίου για το μήνα Σεπτέμβριο με ενδείξεις για ταχύτερη πτώση της παγκόσμιας ζήτησης. Το Brent παρουσίασε πτώση στα $47,40 το βαρέλι εν μέσω πληροφοριών ότι τα αποθέματα των Η.Π.Α. αυξήθηκαν κατά 4 εκ. βαρέλια την προηγούμενη εβδομάδα. Να σημειωθεί ότι και την προηγούμενη εβδομάδα η αγορά είδε ελάχιστες χρονοναυλώσεις. Οι ναύλοι για τα VLCC’s και τα Suezmaxes για ναύλωση ενός έτους εκτιμάται ότι κινούνται στην περιοχή των $29.500 και των $20.250 ανά ημέρα, αντίστοιχα.
Οι πίνακες της Alibra Shipping Limited:
Αρχική Ποντοπόρος Ναυτιλία Αδύναμη παραμένει η αγορά των panamax ενώ η ζήτηση πετρελαίου επιδεινώνεται
Αδύναμη παραμένει η αγορά των panamax ενώ η ζήτηση πετρελαίου επιδεινώνεται
Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.