Αδύναμη παραμένει η αγορά των panamax ενώ η ζήτηση πετρελαίου επιδεινώνεται

Αδύναμη παραμένει η αγορά των panamax ενώ η ζήτηση πετρελαίου επιδεινώνεται

384
Αδύναμη παραμένει η αγορά των panamax ενώ η ζήτηση  πετρελαίου επιδεινώνεται

Στην αγορά του χύδην ξηρού φορτίου τα capes συνεχίζουν να παρουσιάζουν δραστηριότητα στην αγορά, παρά την πτώση στους όγκους του διακινούμενου φορτίου αλλά και στους ναύλους. Στα panamax, η αγορά παραμένει αδύναμη καθώς οι συναλλαγές στην Βραζιλία προσπαθούν να βελτιωθούν, ωφελούμενες μόνο από τους σταθερούς ναύλους στην περιοχή του United Stated Gulf. Στα Supramax η αγορά παραμένει σε ικανοποιητικά επίπεδα κυρίως στην περιοχή της Ασίας για μεταφορές άνθρακα από την Ινδονησία. Οι χρονοναυλώσεις ενός έτους στην περιοχή του Ατλαντικού μπορούν να φτάσουν μέχρι και $6.750 ανά ημέρα για τα Supramaxes ενώ για τα Panamaxes οι ναύλοι μπορούν να φτάσουν μέχρι και τα $7.250ανά ημέρα.
Στην αγορά των χύδην υγρών φορτίων το θέμα συζήτησης είναι η δημοσίευση της έκθεσης του International Energy Agency για την αγορά πετρελαίου για το μήνα Σεπτέμβριο με ενδείξεις για ταχύτερη πτώση της παγκόσμιας ζήτησης. Το Brent παρουσίασε πτώση στα $47,40 το βαρέλι εν μέσω πληροφοριών ότι τα αποθέματα των Η.Π.Α. αυξήθηκαν κατά 4 εκ. βαρέλια την προηγούμενη εβδομάδα. Να σημειωθεί ότι και την προηγούμενη εβδομάδα η αγορά είδε ελάχιστες χρονοναυλώσεις. Οι ναύλοι για τα VLCC’s και τα Suezmaxes για ναύλωση ενός έτους εκτιμάται ότι κινούνται στην περιοχή των $29.500 και των $20.250 ανά ημέρα, αντίστοιχα.
Οι πίνακες της Alibra Shipping Limited:
http___webmail

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.