Hapag-Lloyd: συγχώνευση αλλά και μείωση κερδών

Hapag-Lloyd: συγχώνευση αλλά και μείωση κερδών

142
Hapag-Lloyd: συγχώνευση αλλά και μείωση κερδών

Η συγχώνευση της Hapag-Lloyd με τον αραβικό ανταγωνιστή της UASC, που θα οδηγήσει στην δημιουργία της πέμπτης μεγαλύτερης εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, έχει πλέον υπογραφεί.
Συγκεκριμένα, οι μέτοχοι της γερμανικής ναυτιλιακής εταιρείας υπέγραψαν τις σχετικές συμβάσεις (Business Combination Agreement), που αφορούν στη συγχώνευση σήμερα το πρωί στο Αμβούργο.Για τη διασφάλιση της συγχώνευσης έχει αποφασιστεί μία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της τάξης των $400 εκατ., ενώ αυτή έχει συμφωνηθεί ότι θα είναι εγγυημένη από τους κύριους ιδιοκτήτες του νέου σχήματος.
Να σημειωθεί ότι την Τετάρτη 29 Ιουνίου οι μέτοχοι της United Arab Shipping Company αποφάσισαν και επισήμως να δοθεί το πράσινο φως για τη συγχώνευση της εταιρείας τους με τη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην Γερμανία και ηγετικό μέλος της συμμαχίας «G6», Hapag-Lloyd, ενώ είχε προηγηθεί την Τρίτη 28 Ιουνίου η έγκριση και του Εποπτικού Συμβουλίου της Hapag-Lloyd.
Στόχος της συγχώνευσης είναι να αντιμετωπιστεί η κρίση που μαστίζει τη ναυτιλιακή βιομηχανία εδώ και σχεδόν οκτώ χρόνια, καθώς πλήττεται από πλεονάζουσα χωρητικότητα και μειωμένους ναύλους. Τις συνέπειες αυτής της κατάστασης τις βιώνει και η ίδια η Hapag, η οποία ανακοίνωσε σήμερα ότι παρά τις αρχικές της προβλέψεις τα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) αναμένεται να είναι σημαντικά χαμηλότερα για το τρέχον έτος.
Όπως σημειώνει η εταιρεία το αποτέλεσμα αυτό έρχεται ως συνέπεια τόσο της πτώσης των ναύλων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων όσο και της αύξησης που κατέγραψαν οι τιμές των καυσίμων το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Από την άλλη και η ίδια η διαδικασία συγχώνευσης με την UASC εκτιμάται ότι θα επιβαρύνει τα οικονομικά αποτελέσματα της Hapag-Lloyd για το 2016.

Φωτό: flickr.com/Bert Knottenbeld

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.