Οι μέτοχοι της UASC αποδέχθηκαν τη συγχώνευση με την Hapag-Lloyd

Οι μέτοχοι της UASC αποδέχθηκαν τη συγχώνευση με την Hapag-Lloyd

92
Οι μέτοχοι της UASC αποδέχθηκαν τη συγχώνευση με την Hapag-Lloyd

Πραγματοποιήθηκε εχθές το μεσημέρι στο Ντουμπάι η έκτακτη συνέλευσή των μετόχων της United Arab Shipping Company (UASC), δηλαδή των εκπροσώπων των έξι αραβικών κρατών του Κόλπου, Μπαχρέιν, Ιράκ, Κουβέιτ, Κατάρ, Σαουδική Αραβία και Η.Α.Ε., όπου και αποφασίστηκε και επισήμως να δοθεί το πράσσινο φως για τη συγχώνευση της αραβικής εταιρείας με τη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην Γερμανία και ηγετικό μέλος της συμμαχίας «G6», Hapag-Lloyd.
Με την απόφαση των μετόχων της UASC ικανοποιείται και ο όρος που είχε θέσει την περασμένη Τρίτη το Εποπτικό Συμβούλιο της Hapag-Lloyd, να αποδεχθούν πρώτα οι μέτοχοι της UASC τους όρους της συγχώνευσης, έτσι ώστε στα τέλη Αυγούστου να γίνει και η ψηφοφορία των μετόχων της Hapag-Lloyd για την τυπική έγκριση της συμφωνίας.
Να σημειωθεί ότι όχι μόνο το Κατάρ, που είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της UASC (ποσοστό 51%) αλλά και οι υπόλοιποι μέτοχοι-κράτη του Περσικού Κόλπου «ψήφισαν ομόφωνα για την έγκριση της προταθείσας συγχώνευσης με την Hapag-Lloyd AG (Hapag-Lloyd), όπου το νέο σχήμα θα ανήκει σε ποσοστό 72% στους μετόχους της Hapag-Lloyd και κατά 28% στους μετόχους της UASC». Τα παραπάνω αναφέρονται σε ανακοίνωση που εξέδωσε η κυβέρνηση του Κατάρ.
Όταν ολοκληρωθεί η συγχώνευση -οι διαδικασίες αναμένεται να ξεκινήσουν στο δεύτερο εξάμηνο του έτους- η νέα εταιρεία θα βρεθεί να διαθέτει ένα στόλο από συνολικά 230 πλοία με μία ικανότητα μεταφοράς 1.460.000 TEUs και να καταλαμβάνει την θέση της πέμπτης μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του κόσμου, αμέσως μετά την COSCON, η οποία διαχειρίζεται ένα στόλο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 1.560.000 TEUs.

Φωτό:ΑΠΕ-ΜΠΕ/APE-ALI HAIDER

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.