Η γερμανική ναυπηγική βιομηχανία διάγει περίοδο ακμής

Η γερμανική ναυπηγική βιομηχανία διάγει περίοδο ακμής

419
Η γερμανική ναυπηγική βιομηχανία διάγει περίοδο ακμής

Το 2016 φαίνεται πως θα αποτελέσει μία από τις καλύτερες χρονιές για τα γερμανικά ναυπηγεία, που βλέπουν αρκετές ναυτιλιακές εταιρείες να τα προτιμούν τόσο για επισκευές όσο και για ναυπηγήσεις νέων μονάδων.
Έτσι, το γερμανικό ναυπηγείο Flensburger Schiffbau-Gesellschaft (FSG) με έδρα το Φλένσμπουργ στο βόρειο Σλέσβιχ-Χόλσταϊν ανέλαβε από την ιρλανδική εταιρεία Irish Ferries, θυγατρική της Irish Continental Group (ICG), την κατασκευή ενός νέου RoPax πλοίου. Το νέο πλοίο θα έχει μήκος 194,8 μέτρων και πλάτος 31,6, βύθισμα 6,5 μέτων, θα αναπτύσσει ταχύτητα 22,5 κόμβων, ενώ θα μπορεί να μεταφέρει 1.800 επιβάτες και 300 επιβατικά αυτοκίνητα αλλά και έναν μεγάλο αριθμό φορτηγών αυτοκινήτων. Επιπλέον θα διαθέτει 435 καμπίνες επιβατών διαφόρων κατηγοριών, καθώς και εστιατόρια, μπαρ και καφετέριες. Η παράδοση του πλοίου, αναμένεται μέσα το καλοκαίρι του 2018.
Όμως, το γερμανικό ναυπηγείο του Flensburger Schiffbau-Gesellschaft έχει λάβει παραγγελία, προ δύο εβδομάδων, για επιπλέον δύο Ro-Ro πλοία, από το νορβηγικό όμιλο Siem.
Αλλά και το γερμανικό ναυπηγείο του Αμβούργου Blohm+Voss ανέλαβε μία σημαντική δουλειά: την μετασκευή του κρουαζιερόπλοιου τηης Cunard Line «Queen Mary 2». Στο πλοίο θα γίνουν οι απαραίτητες επισκευές και μετατροπές ώστε να αποκτήσει επιπλέον 50 καμπίνες, ενώ θα γίνουν και εργασίες ενίσχυσης με χάλυβα των τοιχωμάτων του πλοίου. Επίσης, θα πραγματοποιηθούν και εργασίες εκσυγχρονισμού των χώρων ψυχαγωγίας του κρουαζιερόπλοιου, αλλά και εργασίες βελτίωσης του μηχανολογικού εξοπλισμού του.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι μέσα στον Μάιο η εταιρεία συμμετοχών Genting Hong Kong, που δραστηριοποιείται στον χώρο της κρουαζιέρας και των πολυτελών τουριστικών θερέτρων, προχώρησε σε υπογραφή με τα γερμανικά ναυπηγεία Lloyd Werft Group μίας συμφωνίας ύψους 3,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, για κατασκευή νέων κρουζιερόπλοιων.

Φωτό: flickr.com/fleno.de