Όλο και πιο κοντά στη συγχώνευση βρίσκονται η Hapag-Lloyd και η UASC

Όλο και πιο κοντά στη συγχώνευση βρίσκονται η Hapag-Lloyd και η UASC

125
Όλο και πιο κοντά στη συγχώνευση βρίσκονται η Hapag-Lloyd και η UASC

Η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Hapag-Lloyd AG -με βάση τις τελευταίες πληροφορίες- βρίσκεται πλέον πιο κοντά σε συγχώνευση με τον μέχρι πρότινος ανταγωνιστή της την United Arab Shipping Co, με έδρα το Ντουμπάι. Μάλιστα, η UASC σύμφωνα με ανακοίνωσή της προχωρά την Πέμπτη 2 Ιουνίου σε έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της, κατά την διάρκεια της οποίας θα ληφθεί η τελική απόφαση περί συγχώνευσης με την Hapag-Lloyd.
Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, όπως τονίζεται από την πλευρά της Hapag-Lloyd, οι συζητήσεις με την UASC δεν θα πρέπει να θεωρείται ότι έχουν ολοκληρωθεί. Όμως, από την άλλη πρέπει να σημειωθεί ότι οι διαπραγματεύσεις και συζητήσεις μεταξύ των δύο μερών έχουν προχωρήσει σε τέτοιον βαθμό, που σχεδόν κανείς πια δεν αμφιβάλλει περί της επιτυχούς κατάληξης της συγχώνευσης.
Να σημειωθεί, ότι το σχέδιο που συζητούν οι δύο πλευρές θα οδηγήσει τους μετόχους της Hapag-Lloyd AG να κατέχουν ποσοστό 72% της κοινής εταιρείας, με το υπόλοιπο 28% να βρίσκεται στα χέρια των μετόχων της UASC.
Μία πιθανή συγχώνευση των δύο εταιρειών θα φέρει τη νέα εταιρεία να καταλαμβάνει την θέση της πέμπτης μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του κόσμου, διαθέτοντας ένα σύνολο 230 πλοίων με μία ικανότητα μεταφοράς 1,5 εκατομμυρίων TEUs.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Hapag-Lloyd AG ελέγχεται κατά 72% από τους εξής μετόχους: την Χιλιανή εταιρεία CSAV, το ομόσπονδο κρατίδιο του Αμβούργου και τον Γερμανό επιχειρηματία Klaus-Michael Kühne, ενώ ένα ποσοστό 11% των μετοχών ανήκει στον τουριστικό όμιλο TUI. Από την πλευρά της η United Arab Shipping Co είναι μία εταιρεία, ελεγχόμενη από τα αραβικά κράτη του Περσικού Κόλπου.

Φωτό: flickr.com/ Arne Lütkenhorst

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.