Πως η CMA CGM προσπαθεί να “χτυπήσει” την παντοκρατορία της Maersk και...

Πως η CMA CGM προσπαθεί να “χτυπήσει” την παντοκρατορία της Maersk και την εξάπλωση της ΜSC;

478
Πως η CMA CGM προσπαθεί να “χτυπήσει” την παντοκρατορία της Maersk και την εξάπλωση της ΜSC;

H Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ενέκρινε την εξαγορά της Neptune Orient Lines (NOL) από τον γαλλικό κολοσσό CMA CGM. Η μόνο “βαριά” προϋπόθεση είναι ότι η CMA CGM θα πρέπει να αποσύρει την APL από τη συμμαχία G6. Η Επίτροπος Ανταγωνισμού Margrethe Vestager δήλωσε μετά την απόφαση ότι, οι θαλάσσιες μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στο παγκόσμιο εμπόριο και κατ’ αυτόν τον τρόπο ο υγιής ανταγωνισμός σε αυτόν τον τομέα είναι απαραίτητος για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές στην ΕΕ: «Η απόφαση διασφαλίζει ότι η εξαγορά δεν θα οδηγήσει σε αυξήσεις των τιμών για πολλές εταιρείες της ΕΕ που χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες υπηρεσίες μεταφοράς κοντέινερ» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η NOL θα παραμείνει στη συμμαχία G6 μέχρι τον Μάρτιο του 2017 αλλά ειδικός διαπιστευμένος θα παρακολουθεί όλες τις κινήσεις ώστε καμία πληροφορία που θα μπορούσε να οδηγήσει σε διαστρέβλωση του ανταγωνισμού να μην ανακοινώνεται στο νέο όμιλο εταιρειών που θα σχηματιστεί μετά τη συγχώνευση.
Ως γνωστόν η CMA CGM πρόκειται να συμμετάσχει στη νέα συμμαχία με τις εταιρείες Evergreen, COSCO-China Shipping και OOCL το επόμενο έτος. H CMA CGM είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία παγκοσμίως στη συγκεκριμένη αγορά και προσπαθεί να “χτυπήσει” την παντοκρατορία της Maersk και την εξάπλωση της ΜSC.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.