Αλώβητη παρά την τρικυμία η Costamare για το πρώτο τρίμηνο

Αλώβητη παρά την τρικυμία η Costamare για το πρώτο τρίμηνο

557
Αλώβητη παρά την τρικυμία η Costamare για το πρώτο τρίμηνο

Του Ελευθέριου Μαδεντζόγλου

Τα οικονομικά αποτελέσματα πρώτου τριμήνου ανακοίνωσε η Costamare τα οποία ξεπερνούν για άλλη μια φορά τις αρχικές προσδοκίες της Wall Street. Η εταιρεία σημείωσε προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα 34,3 εκ. $ η 0,45 $ /μετοχή αυξημένο κατά 5,7 εκ. $ σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015. Τα έσοδα από ναυλώσεις ανήλθαν σε 120,2 εκ $ με την εταιρεία να κατορθώνει σε μια αδύναμη αγορά να ναυλώσει συνολικά εννέα πλοία κατά το πρώτο τρίμηνο.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ναύλωσε το Itea (1998, 3.842 TEUs ) στην γερμανική Hapag-Lloyd με μέσο ημερήσιο ναύλο τα 6.250$. Η εταιρεία υπέγραψε επίσης συμφωνία με την Evergreen για το Areopolis (2000, 2.474 TEUs ) για μια περίοδο ναύλωσης τουλάχιστον τριών και έως οχτώ μηνών με ημερήσιο ναύλο 5.950 $. Επιπλέον παρατάθηκαν οι ναυλώσεις για τα χωρητικότητας 2.000 TEUs MSC Reunion, MSC Namimbia ΙΙ και MSC Sierra, με ημερήσιο ναύλο 6.800 $.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως η εταιρεία μείωσε τα χρηματοοικονομικά της κόστη και τα κόστη τόκων κατά 32% η 9 εκ. $ σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2015. Η μείωση οφείλεται εν μέρει στα μειωμένα έξοδα από τόκους δανείων
(συμπεριλαμβανομένων τόκων που χρεώνονται σε σχέση με τις συμφωνίες ανταλλαγής επιτοκίων της εταιρείας).
Ο Γρηγόριος Ζήκος, CFO της εταιρείας, ανέφερε χαρακτηριστικά πως το υπάρχον περιβάλλον προσφέρει ελκυστικές ευκαιρίες και δυνατότητες για να αυξήσει η Costamare τα έσοδα των μετόχων της.
Η εταιρεία πιστή στις δεσμεύσεις της θα καταβάλει μέρισμα πρώτου τριμήνου 0,29 $ για κάθε κοινή μετοχή πληρωτέο την 4η Μαΐου 2016. Η εταιρεία καταβάλει μέρισμα για εικοστή δεύτερη συνεχόμενη φορά από την στιγμή που εισήχθη στις οργανωμένες αγορές. Η τιμή της μετοχής της εταιρείας (NYSE: CMRE) διαπραγματεύεται στα 9.96 $ καταγράφοντας άνοδο από την αρχή του έτους με την ένδειξη ‘’strong buy’’ από κύριους αναλυτές.
Η Costamare διαθέτει ένα στόλο 72 πλοίων συμπεριλαμβανομένων 12 πλοίων υπό κατασκευή. Η θετική πορεία της εταιρείας ξεχωρίζει σε μια αγορά που μαστίζεται από οικονομικές δυσκολίες, με τους πλοιοκτήτες να αντιμετωπίζουν ένα δυσοίωνο μέλλον σε μια σκακιέρα για δυνατούς παίκτες.