Ναυτικοί και Facebook: τι πρέπει να γνωρίζετε;

Ναυτικοί και Facebook: τι πρέπει να γνωρίζετε;

1998
Ναυτικοί και Facebook: τι πρέπει να γνωρίζετε;

Προσοχή στη χρήση του Facebook, του Instagram και άλλων κοινωνικών μέσων δικτύωσης και ενημέρωσης συστήνει στους ναυτικούς το Norwegian Hull Club. Αν και το Club θεωρεί τα συγκεκριμένα μέσα ως πολύτιμα εργαλεία για να μπορούν να έρθουν οι ναυτικοί σε άμεση και συνεχή επαφή με τους προσφιλείς τους ανθρώπους ωστόσο ο τρόπος χρήσης τους ενίοτε είναι προβληματικός.
Σύμφωνα με το Club ο χρήστης αρκετές φορές δεν κατανοεί πλήρως πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται ως πηγή πληροφοριών τόσο για δημοσιογράφους όσο και για… πειρατές.
Στην ανακοίνωσή του το Club αναφέρει ενδεικτικά ότι «γνωρίζουμε ότι οι πειρατές χρησιμοποιούν τα social media πολύ συχνά για την επικοινωνία μεταξύ τους αλλά και για την άντληση πληροφοριών».
Σύμφωνα με την εμπειρία του Club το αρμόδιο τμήμα κατέληξε στο ακόλουθο social media check -list για να γνωρίζει ένας ναυτικός πριν αναρτήσει μια δημοσίευση δημοσίως στο διαδίκτυο.

Το Club καλεί τον ναυτικό να ρωτήσει τον εαυτό του/ της:
Θα είμαι εν τάξη αν ο ιεραρχικά ανώτερός μου δει τη συγκεκριμένη ανάρτηση;
Θα είμαι εν τάξη αν τη δει ο πλοιοκτήτης;
Θα είμαι εν τάξη αν τη δει ο ναυλωτής/ πελάτης;
Θα είμαι εν τάξη αν τη δει ένας δημοσιογράφος;
Γνωρίζω πόσο ‘δημόσιο’ είναι το προφίλ μου στα social media; Είμαι εξοικειωμένος με τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις του Facebook;
Γνωρίζω όλου τους ‘φίλους’ μου στο Facebook; Μπορώ να γνωρίζω τις προθέσεις που πιθανώς να έχουν οι συμμαθητές στο γυμνάσιο μου, τους οποίους γνώριζα πριν από 20 χρόνια;
Οι αναρτήσεις μου είναι σε συμμόρφωση με την πολιτική επικοινωνίας και σχέσεων με τα ΜΜΕ της εταιρείας;
Είμαι ο ενδεδειγμένος εκπρόσωπος της εταιρείας για τα ΜΜΕ;