Qatargas, UASC και Shell στοχεύουν σε χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

Qatargas, UASC και Shell στοχεύουν σε χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

141
Qatargas, UASC και Shell στοχεύουν σε χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου

H Qatargas, η United Arab Shipping Company (UASC) και η Shell υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) για χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου ως ναυτιλιακού καυσίμου στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής.
Συγκεκριμένα οι τρεις εταιρείες εκδήλωσαν με τον πιο επίσημο τρόπο την πρόθεσή τους όχι μόνο να διερευνήσουν τις δυνατότητες που υπάρχουν για την ανάπτυξη υποδομών με στόχο την χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως ναυτιλιακού καυσίμου στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής αλλά και τις δυνατότητες μετασκευής του στόλου των νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της UASC, έτσι ώστε αυτά να μπορούν να χρησιμοποιούν το σαφώς καθαρότερο LNG ως καύσιμο.
Ο Saad Sherida Al Kaabi, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Qatargas δήλωσε χαρακτηριστικά ότι το LNG ως ναυτιλιακό καύσιμο αναδεικνύεται ως η καλύτερη εναλλακτική, που θα ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό τους ολοένα και αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, που ψηφίζονται και οι οποίοι καθορίζουν το πλαίσιο λειτουργίας της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Και ο ίδιος προσέθεσε ότι «η συμφωνία μεταξύ Qatargas, UASC και Shell καταδεικνύει την δέσμευση των τριών μερών για ανάδειξη του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου και βεβαίως την δέσμευση τόσο για ναυπήγηση πλοίων που θα χρησιμοποιούν το LNG όσο και για κατασκευή των απαραίτητων υποδομών τροφοδοσίας τους με LNG».
Να σημειωθεί ότι ένα ακόμα Μνημόνιο Συνεργασίας (MOU) για την χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου ως ναυτιλιακού καυσίμου στην περιοχή της Μέσης Ανατολής υπεγράφη προ διμήνου μεταξύ των Qatargas και Shell και του δανέζικου ομίλου της Maersk.

Φωτό: flickr.com/ Eike Henning