Η Ναυτιλιακή Ομοσπονδία της Νέας Ζηλανδίας ζητά ενίσχυση των θαλάσσιων μεταφορών

Η Ναυτιλιακή Ομοσπονδία της Νέας Ζηλανδίας ζητά ενίσχυση των θαλάσσιων μεταφορών

78
Η Ναυτιλιακή Ομοσπονδία της Νέας Ζηλανδίας ζητά ενίσχυση των θαλάσσιων μεταφορών

Η Ναυτιλιακή Ομοσπονδία της Νέας Ζηλανδίας δημοσιοποίησε ένα έγγραφο υπό τον τίτλο «Πρόσω Ολοταχώς», επιχειρώντας να ενθαρρύνει τους πολιτικούς της χώρας να εκτιμήσουν τα πλεονεκτήματα των θαλάσσιων μεταφορών.
Η Annabel Young, εκτελεστικός διευθυντής της Ομοσπονδίας, τόνισε ότι η κυβέρνηση της χώρας δεν δίνει την πρέπουσα προσοχή στη ναυτιλία όταν σχεδιάζει νέα έργα που αφορούν το χώρο των μεταφορών.
Η ίδια σημείωσε με έμφαση ότι «όταν κανείς αναφέρεται σε μεταφορές, τότε θα πρέπει να έχει στο μυαλό του τις οδικές, σιδηροδρομικές αλλά και τις θαλάσσιες μεταφορές, έτσι ώστε να αποκτάται μία πλήρης εικόνα για τα κόστη και τα οφέλη που προκύπτουν συνδυαστικά από αυτές. Και αυτό γιατί όταν κανείς αγνοεί το χώρο των θαλάσσιων μεταφορών, είναι σαν να αντιμετωπίζει τις μεταφορές ως μία καρέκλα που αντί να βασίζεται και στα τέσσερα της πόδια, στηρίζεται μόνο στα τρία».
Για την ίδια εάν αποφασίσει η κυβέρνηση της Νέας Ζηλανδίας να ενισχύσει την διακίνηση εμπορευμάτων σε όλη την χώρα δια των θαλάσσιων οδών, τότε θα αποσυμφορηθεί το εσωτερικό οδικό δίκτυο της χώρας, ενώ θα επιτευχθεί σημαντική μείωση και των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Η Ναυτιλιακή Ομοσπονδία παρουσίασε και τα αποτελέσματα της έρευνάς της ως προς τις εκπομπές ρύπων, με τα πλοία να εκπέμπουν 8-15 mg διοξειδίου του άνθρακα για κάθε μεταφερόμενο τόνο φορτίου ανά διανυόμενο χιλιόμετρο, όταν το τραίνο εκπέμπει 20-25 mg και τα φορτηγά 90-120 mg.
Παράλληλα σημειώνει και τα οφέλη που θα προκύψουν από τη μη ανάγκη της κυβέρνησης να χρησιμοποιεί κρατικά κονδύλια για κατασκευή νέων οδικών και σιδηροδρομικών έργων, καθώς οι πλοιοκτήτες μπορούν να αναλαμβάνουν το έργο και τα κόστη μεταφοράς των εμπορευμάτων στους λιμένες της χώρας χωρίς καμμία κρατική ενίσχυση.

Φώτο: property of Ports of Auckland Limited