Και όμως: Κρουαζιέρα σε φορτηγό πλοίο

Και όμως: Κρουαζιέρα σε φορτηγό πλοίο

933
Και όμως: Κρουαζιέρα σε φορτηγό πλοίο

Πολλοί είναι εκείνοι που φοβούνται τα αεροπορικά ταξίδια, ενώ αρκετοί από την άλλη αδιαφορούν για τα υπερπολυτελή κρουαζιερόπλοια. Για αυτές τις περιπτώσεις και εάν βεβαίως η θάλασσα δεν προκαλεί ναυτία στον ενδιαφερόμενο ταξιδιώτη προτείνεται μία εναλλακτική και άκρως ιδιαίτερη επιλογή: το ταξίδι με ένα φορτηγό πλοίο, που είναι φθηνότερο, πιο ήσυχο αλλά σίγουρα πολύ πιο αργό.
Σήμερα υπάρχουν αρκετές εταιρείες, όπως η CMA GGM, που προσφέρουν την δυνατότητα ταξιδίων σε προορισμούς που τα αεροπλάνα ή τα κρουαζιερόπλοια αγνοούν ή δεν επιλέγουν να πιάσουν. Ο μέγιστος αριθμός των επιβατών που ένα φορτηγό πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει, πέρα από το πλήρωμά του, είναι σαφώς περιορισμένος (συνήθως όχι πάνω από δώδεκα άτομα). Επίσης, ο ενδιαφερόμενος επιβάτης θα πρέπει να γνωρίζει ότι υπάρχει και όριο ηλικίας, πάνω από το οποίο δεν επιτρέπεται η επιβίβαση σε φορτηγό πλοίο: τα 79 χρόνια, ενώ οι έγκυες γυναίκες, αλλά και όσοι έχουν κινητικά προβλήματα καλό θα ήταν να αποφύγουν ένα τέτοιο ταξίδι αναψυχής…
Από την άλλη ένα ταξίδι με φορτηγό πλοίο είναι σαφώς πιο οικονομικό από μία κρουαζιέρα. Και ποιό είναι ίσως το μεγαλύτερο δέλεαρ; Ότι σε ένα τέτοιο πλοίο δεν υπάρχει συνωστισμός και ο επιβάτης δεν χρειάζεται να περιμένει σε σειρά στον μπουφέ για να πάρει το πρωινό του ή το βραδινό του, ενώ βεβαίως δεν υπάρχει ανάγκη ούτε για ιδιαίτερο dress code.
Από την άλλη ο επιβάτης που επιλέγει να ταξιδέψει σε ένα τέτοιο πλοίο δεν έχει όριο βάρους στις αποσκευές του, ενώ μπορεί η καμπίνα του να μην έχει τηλεόραση αλλά συχνά είναι πολύ μεγαλύτερη και πολυτελής από την deluxe καμπίνα ενός κρουαζιερόπλοιου, ενώ μπορεί να αγοράσει οινοπνευματώδη ποτά και τσιγάρα duty free.
Το κόστος μίας τέτοιας «κρουαζιέρας» σε φορτηγό πλοίο μπορεί κυμαίνεται από 65 έως 100 δολάρια την ημέρα, ενώ ο επιβάτης θα πρέπει να γνωρίζει ότι επιλέγοντας ένα τέτοιο ταξίδι θα περάσει πολλές ημέρες στην θάλασσα. Χαρακτηριστικά ένα ταξίδι από το γαλλικό λιμάνι της Δουνκέρκης προς τη Σιγκαπούρη μπορεί να διαρκέσει μέχρι και 110 ημέρες, ενώ ένα ταξίδι από το Λος Άντζελες προς το Αμβούργο διαρκεί κάτι περισσότερο από 40 ημέρες.
Και δεν πρέπει ο εν δυνάμει ταξιδευτής σε ένα φορτηγό πλοίο να ξεχνά ότι το εισιτήριό του δε μπορεί να το κλείσει μέσω του διαδικτύου αλλά με άμεση επικοινωνία με τη ναυτιλιακή εταιρεία. Και αυτό απαιτεί προετοιμασία μηνών. Αλλά σίγουρα ο κόπος θα ανταμείψει τον επιβάτη ενός φορτηγού πλοίου με μεγάλες θαλασσινές συγκινήσεις που όμοιές τους δεν θα ζήσει ποτέ σε ένα κρουαζιερόπλοιo.
cruise 7

cruise 2

Partir1

cruise 4

cruise 5

cruise 6

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.