Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αντιδρούν στον κώδωνα του κινδύνου

Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αντιδρούν στον κώδωνα του κινδύνου

192
Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα αντιδρούν στον κώδωνα του κινδύνου

Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) ενέκριναν τον «συγκρατημένο» ομοσπονδιακό προϋπολογισμού για το 2016 με σκοπό να περιορίσουν το έλλειμμα τα κρατικά ταμεία. Ο προϋπολογισμός θα ξεπεράσει τα 13.230.000.000 δολάρια που όμως είναι μειωμένος κατά 1.1% σε σύγκριση με το 2015.
Η μικρή μείωση στις προγραμματισμένες ομοσπονδιακές δαπάνες, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων WAM, ακολουθεί και αντανακλά την απότομη πτώση της τιμής του πετρελαίου από περίπου 110 δολάρια ανά βαρέλι τον Ιούλιο του 2014 στα 48 δολάρια το τελευταίο διάστημα.
Ο προϋπολογισμός θα δώσει όμως προτεραιότητα στην προώθηση των δημόσιων υπηρεσιών που αφορούν σημαντικούς κοινωνικούς τομείς όπως της εκπαίδευσης, της κοινωνικής ανάπτυξης και της υγείας.
Την περασμένη εβδομάδα, Μασούντ Αχμέντ, ο διευθυντής στη Μέση Ανατολή και την Κεντρική Ασία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), δήλωσε ότι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα θα καταγράφουν πλέον τα επόμενα χρόνια δημοσιονομικό έλλειμμα 3,5% το οποίο θα μπορούσε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια εάν η τιμή του πετρελαίου δεν βελτιωθεί.
Ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ, δήλωσε ότι τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα όπως και όλα τα αραβικά κράτη, θα πρέπει να λάβουν σκληρές πολιτικές αποφάσεις, προκειμένου να συγκρατήσουν τις δαπάνες ώστε να περιορίσουν το δημοσιονομικό έλλειμμα που θα παρουσιαστεί. Τα ΗΑΕ δεν έχουν πάντως πρόθεση να αυξήσουν τους φόρους εισοδήματος και τα κρατικά ή δημοτικά τέλη αλλά και τον ΦΠΑ στα Εμιράτα.
Τα επτά εμιράτα που απαρτίζουν την ομοσπονδία είναι το Άμπου Ντάμπι, Αζμάν, Ντουμπάι, Ουμ αλ-Καϊγιάν Ρας αλ-Καϊμά, Σάρτζα, Φουτζέιρα, με οικονομικό πρωταγωνιστή όμως την πρωτεύουσα Αμπου Ντάμπι που ουσιαστικά υποστηρίζει ως Εμιράτο και τα υπόλοιπα 6 αφού στην επικράτειά του υπάρχουν κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.