Η Ινδία υποστηρίζει προκλητικά τον εθνικό της στόλο: Σοκ στην αγορά χύδην...

Η Ινδία υποστηρίζει προκλητικά τον εθνικό της στόλο: Σοκ στην αγορά χύδην φορτίου

236
Η Ινδία υποστηρίζει προκλητικά τον εθνικό της στόλο: Σοκ στην αγορά χύδην φορτίου

Σύμφωνα με το διεθνές πρακτορείο ειδήσεων Reuters oι ινδικές κρατικές επιχειρήσεις μπορεί να χρειαστεί να ναυλώνουν πλέον το ήμισυ των εμπορευματικών μεταφορών με τοπικούς ναυλωτές και πλοιοκτήτες ώστε να βοηθήσουν στη διάσωση των ινδικών ναυτιλιακών εταιρειών που κλονίζονται από την παγκόσμια ύφεση στη μεταφορά εμπορευμάτων.
Το υπουργικό συμβούλιο της Ινδίας εξέτασε ήδη το ενδεχόμενο για τις κρατικές εταιρείες πετρελαίου, χάλυβα, άνθρακα και λιπασμάτων να ναυλώνουν υποχρεωτικά τουλάχιστον τα μισά από τα φορτία τους μέσω των τοπικών εταιρειών.
Το Νέο Δελχί προτείνει δηλαδή, οι εισαγωγείς να υπογράψουν χρονοναυλώσεις έως 5 ετών με τις τοπικές ναυτιλιακές εταιρείες.
Αν και ο ινδικός στόλος σήμερα δεν είναι αριθμητικά ισχυρός ώστε να εξυπηρετήσει τις εθνικές ανάγκες, τα συμβόλαια 5 ετών θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να συγκεντρώσουν κεφάλαια για να επεκτείνουν τους στόλους τους, ειδικά σε μια εποχή που το κόστος αγοράς είναι μάλλον ιδανικό.
Η αύξηση της δια θαλάσσης εμπορευματικής κίνησης από και προς την Ινδία αυξήθηκε 230% μεταξύ 2000 και 2014, οι ινδικές εταιρείες αναπτύχθηκαν μόνο κατά 26 % και αυτό σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters είναι εξαιρετικά ανησυχητικό και δυσοίωνο για το ναυτιλιακό κλάδο της χώρας ως προς το άμεσο μέλλον.
Η επιδότησή του από το Δελχί θα επιτρέψει τη βιωσιμότητά του όσο και την ανέλιξη του ευρύτερου ναυτιλιακού χώρου σε όλες του τις εκφάνσεις.
Το μερίδιο μάλιστα στις μεταφορές των ινδικών εμπορευμάτων δεν ξεπέρασε το 9% το 2015 σε σχέση με το 30% το 1990. Η κυβέρνηση βέβαια γνωρίζει τις συνθήκες του διεθνούς ανταγωνισμού αλλά και την κατάσταση της διαφθοράς και των καρτέλ στο εσωτερικό της χώρας και αναμένεται να ενισχύσει τη συγκεκριμένη αγορά αλλά με συγκεκριμένους κανόνες και παραμέτρους.
Η οποιαδήποτε διαστρέβλωση της αγοράς για τους διεθνείς διαχειριστές και ιδιοκτήτες πλοίων χύδην φορτίου θα είναι ένα ακόμα τεράστιο χτύπημα κάτι από τη μέση σε μια εποχή μεγάλης ανασφάλειας και γενικότερης δυσκαμψίας στο χώρο.