3,1 δις δολάρια ζητά η Μόσχα για το μεγαλύτερο πρόγραμμα διασύνδεσης των...

3,1 δις δολάρια ζητά η Μόσχα για το μεγαλύτερο πρόγραμμα διασύνδεσης των ανατολικών λιμένων της με την ενδοχώρα

124
3,1 δις δολάρια ζητά η Μόσχα για το μεγαλύτερο πρόγραμμα διασύνδεσης των ανατολικών λιμένων  της με την ενδοχώρα

Πάνω από 200 δις ρούβλια ($ 3,1 δις) απαιτούνται για την κατασκευή των νέων μεταφορικών αρτηριών Primorye-1 και Primorye-2 σύμφωνα με τον αναπληρωτή πρωθυπουργό της Ρωσίας και Προεδρικό Πληρεξούσιος της Άπω Ανατολής Υuri Trutnev, Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του.
«Τα έργα που είναι ακόμα στο στάδιο της συζήτησης, διότι είναι τεράστια ταποσά των κεφαλαίων που απαιτούνται. – 172 δις ρούβλια ($ 2,7 δις) για Primorye-1 και περίπου 30 δις ρούβλια ($ 466,3 εκατ) για Primorye-2. Πιστεύουμε ότι δεν είναι σωστό να διαθέσουν αυτά τα κονδύλια από τον προϋπολογισμό. Και οι δύο διάδρομοι μεταφορών θα πρέπει να αποτελέσουν εναλλακτική λύση στις υπάρχουσες αυτοκινητοδρόμους και να προσελκύσουν διεθνείς επενδυτές . Οι διάδρομοι μεταφορών θα πρέπει να παρουσιάζονται ως σαφή, διαφανή και βιώσιμα επενδυτικά σχέδια. Νομίζω ότι υπάρχουν οι συνιστώσες ώστε να αρχίσει η κατασκευή τους το 2016» δήλωσε ο κ. Trutnev, σύμφωνα με το πρακτορείο TASS.
Τα έργα, τα οποία αποτελούν μέρος ενός εξαιρετικά φιλόδοξου προγράμματος του Κρεμλίνου για την ανατολική Ρωσία και τη Σιβηρία, με τεράστια σημασία για την ανάπτυξη και των θαλασσίων μεταφορών της περιοχής, θα παρουσιαστούν στο πολυαναμενόμενο Οικονομικό Φόρουμ στη το Σεπτέμβριο του 2015.
O διάδρομος Primorye-1 θα συνδέει τα κινεζικά σύνορα από την πόλη Suifenhe, το σιδηροδρομικό σταθμό της Ρωσίας Grodekovo, την περιφέρεια Primorsky με τους λιμένες της Ανατολικής Ρωσίας.
Ο διάδρομος Primorye-2 θα συνδεθεί τα λιμάνια Posyet, Zarubino και Slavyanka στην επαρχία Primorsky με επαρχίες της Βορειοανατολικής Κίνας και της κεντρικής και ανατολικής Σιβηρίας.
Οι νέοι διάδρομοι- κόμβοι μεταφορών θα αλλάξουν ριζικά το χάρτη των θαλασσίων μεταφορών του πλανήτη και θα επιφέρουν νέα δεδομένα στην αγορά και στις μεταφορές των ξηρών φορτίων.

ΦΩΤΟ: EPA/ALEXEY NIKOLSKY NO SALES – NO ARCHIVES – NOT FOR USE AFTER 11 JUNE 2010