Η Κίνα επενδύει στις συνδυασμένες (θαλάσσιες) μεταφορές για την εξωστρέφεια των απομονωμένων...

Η Κίνα επενδύει στις συνδυασμένες (θαλάσσιες) μεταφορές για την εξωστρέφεια των απομονωμένων επαρχιών της

68
Η Κίνα επενδύει στις συνδυασμένες (θαλάσσιες) μεταφορές για την εξωστρέφεια των απομονωμένων επαρχιών της

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές στο Πεκίνο και στο Χαρμπίν, πρωτεύουσα της επαρχίας Heilongjiang, η Κίνα θεσμοθέτησε μια νέα διασυνοριακή θαλάσσια και χερσαία, οδό μεταξύ των απομακρυσμένων ανατολικών επαρχιών της και των θαλασσινών γειτόνων της, τη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία, μέσω Ρωσίας. Πιο συγκεκριμένα η νέα διασυνοριακή οδός εγκαινιάστηκε την περασμένη Τετάρτη και συνδέει τις απόμακρες αλλά βιομηχανικά ακμαίες περιοχές της ανατολικής Κίνας με το Μπουσάν της Κορέας.. Η νέα οδός συμπεριλαμβάνει τη μεταφορά των προϊόντων με τοπικό σιδηρόδρομο και μετέπειτα με μεταφόρτωση τους σε σε πλοία κυρίως στο Βλαντιβοστόκ της Ρωσίας όπου θα ‘ταξιδεύουν’ αρχικά προς την Κορέα και σε λίγο καιρό προς Ιαπωνία
Η πρώτη αμαξοστοιχία μετέφερε πλαστικά εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή αυτοκινήτων από τις βιομηχανίες της περιοχής, με μεταφόρτωση στην περιοχή Primorsky Krai Ρωσίας, από όπου τα Containers θα μεταφερθούν δια θαλάσσης στην Κορέα.

«Η νέα διασυνοριακή οδός θα προωθήσει τη στενότερη οικονομική, βιομηχανική και εμπορική συνεργασία της απομακρυσμένης επαρχίας Heilongjiang με την Κορέα και την Ιαπωνία», δήλωσε εκπρόσωπος από την επαρχιακή επιτροπή ανάπτυξης και μεταρρύθμισης τη επαρχίας Heilongjiang στο πρακτορείο ΧInhua.
Η νέα αμαξοστοιχία, η οποία θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού αλλά και το κόστος μεταφοράς , θα δρομολογείται κάθε εβδομάδα Από το Χαρμπίν για τη μεταφορά σιτηρών , ξύλο και βιομηχανικών πρώτων υλών προς την Νότια Κορέα , την Ιαπωνία και ακόμη και άλλες παράκτιες περιοχές της Κίνας .