Κορυφαία αεροπορική εταιρεία της Μέσης Ανατολής και για το 2015 η Etihad...

Κορυφαία αεροπορική εταιρεία της Μέσης Ανατολής και για το 2015 η Etihad Airways

57
Κορυφαία αεροπορική εταιρεία της Μέσης Ανατολής και για το 2015 η Etihad Airways

Για ένατη συνεχή χρονιά, η Etihad Airways βραβεύθηκε ως η «Κορυφαία Αεροπορική Εταιρεία της Μέσης Ανατολής» στο θεσμό World Travel Awards της Μέσης Ανατολής, στη λαμπρή τελετή που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο Four Seasons Resort στο Ντουμπάι.

Εκτός από το πολυπόθητο βραβείο, η Etihad Airways κέρδισε επίσης τα βραβεία: «Κορυφαία Αεροπορική Εταιρεία στη Μέση Ανατολή – Πρώτης Θέσης», και «Κορυφαία εξυπηρέτηση του πληρώματος θαλάμου επιβατών στη Μέση Ανατολή».

Ο Peter Baumgartner, γενικός εμπορικός διευθυντής της Etihad Airways, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που επαγγελματίες του ταξιδιωτικού κλάδου σε όλη τη χώρα έχουν, για άλλη μια φορά, ψηφίσει εμάς ως την κορυφαία αεροπορική εταιρεία της Μέσης Ανατολής».

Η επιτυχία της αεροπορικής εταιρείας στο φετινό θεσμό των World Travel Awards στη Μέση Ανατολή ακολουθεί μια άλλη σειρά από θριάμβους για την Etihad Airways του περασμένου μήνα. Στην έκθεση για το εσωτερικό των αεροσκαφών που πραγματοποιήθηκε στο Αμβούργο, η εταιρεία επέστρεψε με το πολυπόθητο βραβείο «Crystal Cabin» για τις καινοτόμες καμπίνες στο ανώτερο κατάστρωμα του αεροσκάφους A380, καθώς και με το διεθνές βραβείο PAX για τον καλύτερο νέο IFE / συνδεσιμότητα εκκίνησης αεροπορικών εταιρειών και καλύτερο πρόγραμμα Duty Free εν πτήσει. Αυτή την εβδομάδα, η Etihad Airways έλαβε τα βραβεία για τον καλύτερο χώρο αναμονής αεροδρομίου και το καλύτερο πρόγραμμα τακτικών επιβατών στα «Business Traveller Middle East Awards».

Φωτογραφία: ο πρόεδρος των World Travel Awards, Graham Cooke (στο κέντρο) παρουσιάζει τα τρία World Travel Awards, η αντιπρόεδρος επιβατικών υπηρεσιών για την Etihad Airways, Linda Celestino (κέντρο δεξιά), ο αντιπρόεδρος επιβατικής εμπειρίας, Calum Laming (κέντρο αριστερά), ο εμπορικός διευθυντής επιβατικής εμπειρίας, Turky AlHammadi (δεξιά), και ο διευθυντής Marketing, Abdulrahman Al-Hadhrami (αριστερά)