Ρεκόρ σε κέρδη και διακίνηση για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Ρεκόρ σε κέρδη και διακίνηση για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

96
Ρεκόρ σε κέρδη και διακίνηση για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Σε εντυπωσιακά επίπεδα διαμορφώθηκαν τα οικονομικά μεγέθη και η διακίνηση φορτίων της ΟΛΘ ΑΕ το 2014, καθώς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διανύει την πιο παραγωγική περίοδο της ιστορίας του. Παρά την περιορισμένη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας τον περασμένο χρόνο, αλλά και την κρίση που εξακολουθεί να πλήττει τις βαλκανικές χώρες, οι επιδόσεις της ΟΛΘ ΑΕ επιβεβαίωσαν τις προβλέψεις της διοίκησης, που είχαν διατυπωθεί στις αρχές του 2014.

Είναι σαφές ότι η δυναμική που έχουν προσδώσει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης η στρατηγική και οι κινήσεις της διοίκησης τα τελευταία χρόνια αποδίδουν, αναδεικνύοντας την ΟΛΘ ΑΕ αφενός ως βασικό αναπτυξιακό μοχλό της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας και αφετέρου ως μία από τις πιο δυναμικές επιχειρήσεις της χώρας.

Σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία του 2014 τα μεγέθη της ΟΛΘ ΑΕ διαμορφώθηκαν ως ακολούθως:

  1. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 56.280.238 ευρώ, αυξημένος κατά 9,15% έναντι των 51.560.097 του 2013.
  2.  Τα κέρδη προ τόκων, αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) έφτασαν τα 29.424.347 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 25,16% έναντι των 23.510.212 ευρώ του 2013.
  3. Τα κέρδη μετά από φόρους έφτασαν τα 21.300.404 ευρώ, αυξημένα κατά 17,11% έναντι των 18.187.851 ευρώ.

Για την εικόνα της  ΟΛΘ ΑΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Στέλιος Αγγελούδης σχολιάζει:  «Η προσπάθεια που καταβάλουν τα τελευταία χρόνια η διοίκηση και οι εργαζόμενοι, σε συνεργασία με τους πελάτες του λιμένος, δηλαδή τους χρήστες, αποδίδουν τα μέγιστα. Τα οικονομικά μεγέθη και ο όγκος των διακινούμενων φορτίων αποδεικνύουν τη δυναμική του λιμανιού, που αναπτύσσεται και ενισχύεται. Οι προοπτικές και οι προκλήσεις για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι μεγάλες. Η Θεσσαλονίκη οφείλει να αξιοποιήσει τις εξελίξεις, ώστε όχι μόνο να μην περιθωριοποιηθεί, αλλά αντίθετα να διατηρήσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχει σήμερα, τόσο λόγω της γεωγραφικής της θέσης, όσο και λόγω της παραγωγικότητας του λιμανιού».