Συνεχίζεται η τάση γιγαντισμού των containerships

Συνεχίζεται η τάση γιγαντισμού των containerships

120
Συνεχίζεται η τάση γιγαντισμού των containerships

Συνεχίζεται η τάση γιγαντισμού αναφορικά με τα πλοία containerships, καθώς ακόμα μία εταιρεία αποφάσισε να εντάξει στο στόλο της Ultra Large Container Vessels (ULCVs) των 20.000 teu. Ειδικότερα,  με τη συμφωνία που υπεγράφη την περασμένη εβδομάδα ανάμεσα στην Evergreen και την Shoei Kisen Kaisha, Ltd. για τη χρονοναύλωση 11 πλοίων ULCV των 20.000 teu, η συνολική παγκόσμια χωρητικότητα πλοίων των άνω 18.000 teu ξεπερνά πλέον το 1 εκ. teu.

Τα προαναφερθέντα πλοία έχουν μήκος 400 μ. και πλάτος 59 μ. ενώ αναμένεται να ενταχθούν στο στόλο της CKYHE Alliance (που αποτελείται από τις εταιρείες Cosco, K Line, Yang Ming, Hanjin και Evergreen), για την περίοδο 2018-2019.

Η Evergreen επεσήμανε τα οφέλη των γιγάντιων αυτών πλοίων, δίνοντας έμφαση στη μείωση του λειτουργικού κόστους, ειδικά αναφορικά με τα καύσιμα.

Η Maersk Line ήταν η πρώτη που προχώρησε στην παραγγελία δέκα πλοίων τύπου Triple E το Φεβρουάριο του 2011, ενώ τον Ιούνιο της ίδιας χρονιάς έθεσε παραγγελία για ακόμη δέκα νέα πλοία. Δύο χρόνια αργότερα, τα βήματά της ακολούθησαν οι εταιρείες CSCL, MSC και UASC, ενώ τέλος, η Evergreen έγινε το πέμπτο και νεότερο μέλος του club των mega-ship companies.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.