To Marco Polo εκτόπισε το Emma Mærsk

To Marco Polo εκτόπισε το Emma Mærsk

8
To Marco Polo εκτόπισε το Emma Mærsk

Παραδόθηκε από τα ναυπηγεία της Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering Νοτίου Κορέας στην CMA CGM το μεγαλύτερο πλοίο χωρητικότητας 16,000 TEU εκτοπίζοντας το Emma Mærsk που κατείχε τα σκήπτρα με χωρητικότητα 14,770 TEU.

Η CMA CGM ανακοινώσε ότι το Marco Polo θα δρομολογηθεί στην Γραμμή Ευρώπη – Ασία και πιο συγκεκριμένα με το κάτωθι πρόγραμμα:
• Hong Kong (13 nov)
• Chiwan (13 nov)
• Yantian (15 nov)
• Port Kelang (19 nov)
• Tanger (6 dec)
• Southampton (10 dec)
• Hamburg (12 dec)
• Bremerhaven (14 dec)
• Rotterdam (16 dec)
• Zeebrugge (17 dec)
• Le Havre (19 dec)
• Malta (26 dec)
• Khor Al Fakkan (5 jan)
• Jebel Ali (7 jan)
• Ningbo (23 jan)
Στο τεχνολογικό κομμάτι το Marco Polo έχει κάποιες νέες καινοτομίες όπως:

• Σύστημα “exhaust gas by-pass” που μπορεί να συγκριθεί με την λειτουργιά του Turbo στα αυτοκίνητα και βοηθά στη μεγιστοποίηση της απόδοσης με λιγότερα καύσιμα.
• Η Διαχείριση έρματος φιλτράρεται με φωτισμό από λάμπες UV.
• Έχουν τροποποιηθεί οι κινητήρες για να μειωθεί η ποσότητα των οξειδίων του αζώτου στα καυσαέρια.
• Έχει προβλεφτεί η δυνατότητα χρήσης καύσιμου low sulphur MDO στα ευρωπαϊκά λιμάνια.
• Ο κινητήρας του πλοίου είναι ίδιος με τον κινητήρα του Emma Maersk με την διαφορά ότι είναι 11 κύλινδρος αντί 14 κυλίνδρων του Emma Maersk και συνδυάζεται με νέο σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου της Wärtsilä το οποίο μειώνει την κατανάλωση καύσιμων κατά 3% και λιπαντικών 25% .

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.