Oι οικονομικές προσφορές για τη μαρίνα στον ΟΛΘ

Oι οικονομικές προσφορές για τη μαρίνα στον ΟΛΘ

1
Oι οικονομικές προσφορές για τη μαρίνα στον ΟΛΘ

Έως τα τέλη Φεβρουαρίου θα έχουν κατατεθεί στην ΟΛΘ ΑΕ οι δεσμευτικές προσφορές για την κατασκευή μαρίνας σκαφών αναψυχής στην α΄ προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Αυτό προβλέπει η προκήρυξη της β΄ φάσης διαγωνισμού για τα δύο επιχειρηματικά σχήματα που προκρίθηκαν από την α΄ φάση –συνολικά είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον τρία σχήματα. Πρόκειται συγκεκριμένα για την εταιρία Lamda Development S.A. και την κοινοπραξία Άκτωρ Α.Τ.Ε., ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kröslin GMBH.

Η σχετική απόφαση αναμένεται να ληφθεί την Άνοιξη του 2013, με ελάχιστη χρονική απόκλιση έναντι του αρχικού χρονοδιαγράμματος.  

Ο σχεδιασμός της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπει  την παραχώρηση για περίοδο 30 τουλάχιστον ετών της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα Νο 1 του λιμανιού για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών και της χερσαίας ζώνης στην α΄ προβλήτα, έκτασης 7,195 στρεμμάτων, για την εξυπηρέτηση των χρηστών της μαρίνας –εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών. Επίσης προβλέπει την παραχώρηση υπαίθριου χώρου στην β΄ προβλήτα, 9.370 στρεμμάτων, για τη διαχείμαση και την επισκευή σκαφών αναψυχής.

Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού, ο χρόνος κατασκευής της υπολογίζεται στα τρία χρόνια, ενώ ο συνολικός  προϋπολογισμός του επενδυτικού  σχεδίου εκτιμάται στα 11,3 εκατ. ευρώ. 

Σύμφωνα με ανακοίνωση της διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ η δημιουργία της μαρίνας εξυπηρετεί τους ακόλουθους στρατηγικούς στόχους:

- Προώθηση του θαλάσσιου τουρισμού,  μέσω της ικανοποίησης των  αναγκών ελλιμενισμού τουριστικών  σκαφών.

- Ανάδειξη του παραλιακού μετώπου  της Θεσσαλονίκης, αναβάθμιση της  αισθητικής της πόλης και της  ποιότητας του περιβάλλοντος, καθώς και βελτίωση της σχέσης των κατοίκων της πόλης με τη θάλασσα.

-  Δημιουργία ευκαιριών για δραστηριότητες  αναψυχής, πολιτισμού και ναυταθλητισμού.

- Τόνωση της εμπορικής και  τουριστικής κίνησης της πόλης,  μέσω της αύξησης του τουρισμού υψηλού επιπέδου, της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και της αύξησης των θέσεων εργασίας.

- Αύξηση των εσόδων και των  κερδών της ΟΛΘ ΑΕ. 

(Πηγή ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, Μηνάς Τσαμόπουλος)