Ζητάμε εργασιακή ειρήνη και ανταγωνιστική εργασία στη Ζώνη

Ζητάμε εργασιακή ειρήνη και ανταγωνιστική εργασία στη Ζώνη

3
Ζητάμε εργασιακή ειρήνη και ανταγωνιστική εργασία στη Ζώνη

«Οι σπουδαστές των ΑΕΝ θα μπορούν να κάνουν την πρακτική τους και σε πλοία με ξένη σημαία» δήλωσε στη διάρκεια της χθεσινής συνέντευξης Τύπου ο υφυπουργός Ναυτιλίας Άδωνις Γεωργιάδης και υπογράμμισε ότι «υπάρχουν δεκάδες αιτήματα για να βρουν πλοίο να μπαρκάρουν κυρίως για το δεύτερο εκπαιδευτικό τους ταξίδι. Τα περισσότερα δε αιτήματα είναι από σπουδάστριες” τόνισε ο υφυπουργός.

Στη συνέχεια αναφερόμενος στην κρουαζιέρα υπογράμμισε ότι «είχαμε πολλά πλοία που έκαναν κρουαζιέρες με ελληνική σημαία. Η αγορά άλλαξε και οι αλλαγές που έπρεπε να κάνουμε δεν τις κάναμε και έπαψε η ελληνική σημαία να είναι ανταγωνιστική. Σκοτώσαμε τις ελληνικές εταιρείες κρουαζιέρας γιατί αργήσαμε να κάνουμε αυτό που έπρεπε. Το ίδιο θα συμβεί και στην ελληνική ακτοπλοΐα αν δεν πάρουμε μέτρα. Θα έρθουν ξένες εταιρείες θα απαιτήσουν όλες τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν και τότε θα κάνουμε όλες τις αλλαγές όπως συνέβη στην κρουαζιέρα. Όσο το δυνατόν το καταλάβουμε στην πατρίδα μας τόσο καλύτερα» δήλωσε ο κ. Γεωργιάδης.

Τέλος ο υφυπουργός μιλώντας για τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη αναφέρθηκε στην πρόσφατη συνάντηση που είχε με το Συνδικάτο.
και τη Συνομοσπονδία των Ναυπηγοεπισκευαστών. Το αίτημα και των δύο φορέων είναι να γίνει κοινή σύσκεψη στο υπουργείο με παρουσία του κ. Κουτσούκου του υπουργείου Εργασίας και τη διοίκηση του ΟΛΠ. Η συνάντηση θα έχει στόχο την ύπαρξη μιας συμφωνίας η οποία θα παρέχει εργασιακή ειρήνη και ανταγωνιστική εργασία στη Ζώνη προκειμένου να διεκδικηθεί από τους πελάτες μερίδιο της αγοράς για να φέρουν πλοία τους στη Ζώνη.

«Η εταιρεία Decon η οποία μου είπε ότι το συνδικάτο σταμάτησε τις εργασίας σε ένα σκάφος, το «Τσάρος» γιατί αρνήθηκε να υπογράψει τη ΣΣΕ.
Θέλω να παρακαλέσω το Συνδικάτο να μη σταματάει ποτέ και για κανέναν λόγο η εργασία σε κάποιο πλοίο. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ζώνη είναι ότι ο πελάτης φοβάται ότι το πλοίο του θα είναι σε ομηρία εξαιτίας της μίας ή της άλλης πλευράς.
Ούτε κατ’ ανάγκη έχει δίκαιο ο εργοδότης ή κατ’ ανάγκη ο εργαζόμενος. Πρέπει όμως τον πελάτη να τον αφήσουμε έξω από αυτές τις διαφορές.
Το Συνδικάτο δέχθηκε να συνεχιστούν οι εργασίες στο SuperFast 2 και θα παραδοθεί την ώρα του στην εταιρεία η οποία θα το βάλει άμεσα στη γραμμή στις 6 Φεβρουαρίου.
Όποιος τορπιλίσει αυτή την προσπάθεια θα φέρει ακέραια την ευθύνη της ανεργίας στη Ζώνη,
Ο τελικός χαμένος θα είναι, πρώτον ο εργαζόμενος και στη συνέχεια η ελληνική οικονομία» τόνισε ο υφυπουργός».

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.