Ο Καναδάς επενδύει στο cold ironing

Ο Καναδάς επενδύει στο cold ironing

7
Ο Καναδάς επενδύει στο cold ironing

Η κυβέρνηση του Καναδά ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει στην χερσαία παροχή ενέργειας από τα Καναδικά λιμάνια. Ο Υπουργός μεταφορών και υποδομών σημείωσε ότι το επενδυτικό πρόγραμμα ύψους $27,2 εκ. θα μειώσει τις εκπομπές αέριων ρύπων από τα πλοία, προστατεύοντας το περιβάλλον, την υγεία των Καναδών και επιπρόσθετα την οικονομική ευημερία της χώρας.

Ο Wai Young, μέλος του Κοινοβουλίου, δήλωσε ότι το έπειτα από την επιτυχή χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας στα κρουαζιερόπλοια που καταπλέουν στο λιμάνι του Βανκούβερ, το επενδυτικό πρόγραμμα θα συμβάλει ώστε η τουριστική βιομηχανία του Καναδά να επωφεληθεί από τις καλύτερες προοπτικές που θα δημιουργηθούν.

Το πρόγραμμα Shore Power Technology for Ports αποτελεί συνέχεια του επιτυχημένου προγράμματος Marine Shore Power το οποίο ξεκίνησε το 2007 και ολοκληρώνεται τον Μάρτιο του 2012. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα παρείχε στο λιμάνι του Βανκούβερ κεφάλαια ύψους $2 εκ. για την δημιουργία εγκαταστάσεων παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στα κρουαζιερόπλοια, καθώς και $1,8 εκ. στο λιμάνι του Prince Rupert ώστε να προχωρήσει στην δημιουργία παρόμοιων εγκαταστάσεων για την τροφοδοσία με ρεύμα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Η κυβέρνηση πρόσθεσε ότι οι Καναδικές λιμενικές αρχές καθώς και οι ιδιωτικές εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στους Καναδικούς λιμένες θα μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στο επενδυτικό πρόγραμμα ώστε να αντλήσουν κεφάλαια. Η συγκεκριμένη κίνηση εντάσσεται στην Πρωτοβουλία του Καναδά για Καθαρότερες Μεταφορές η οποία στοχεύει στην προσαρμογή των κανονισμών του Καναδά με αυτούς των Η.Π.Α. αλλά και των διεθνών στάνταρτ. Η πρωτοβουλία στοχεύει επίσης στην βελτίωση της αποδοτικότητας των μεταφορικών συστημάτων και στην προώθηση τεχνολογιών με σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον. Σύμφωνα με εκτιμήσεις η πρωτοβουλία θα βοηθήσει σημαντικά τον Καναδά ώστε να επιτύχει τον στόχο του για μείωση των αερίων του θερμοκηπίου κατά 17% το 2020 (σε σχέση με τα επίπεδα του 2005).

Περισσότερα για τους «πράσινους» λιμένες @ www.PortEconomics.gr