H ακτοπλοϊκή εταιρεία με την καλύτερη φήμη για το 2011

H ακτοπλοϊκή εταιρεία με την καλύτερη φήμη για το 2011

2
H ακτοπλοϊκή εταιρεία με την καλύτερη φήμη για το 2011

Στην ετήσια πανελλαδική έρευνα «FAMOUS BRANDS», η οποία διενεργείται από την TRADELINK REPUTATION RESEARCH & CONSULTANCY, η MINOAN LINES αναδείχθηκε για τρίτη χρονιά (2008, 2009, 2011) ως η ακτοπλοϊκή εταιρεία με την καλύτερη φήμη για το 2011, κερδίζοντας το «ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ» στην κατηγορία της.          

Η έρευνα διεξάγεται τηλεφωνικά σε δείγμα 1000 ερωτώμενων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (άνδρες – γυναίκες, ηλικίας 18+) αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού, και καταγράφει τον παλμό της ελληνικής αγοράς και αναδεικνύοντας παράλληλα τις μάρκες προϊόντων και τα εμπορικά σήματα με την καλύτερη φήμη και απήχηση στο ελληνικό κοινό.

Κατά την απονομή του βραβείου ο διευθύνων σύμβουλος της ΜΙΝΟΑΝ LINES, Αντώνης Μανιαδάκης, δήλωσε: «Η Minoan Lines, με πελατοκεντρική φιλοσοφία, όραμα, αξίες, γνώση και έμφαση στο τρίπτυχο ποιότητα, αξιοπιστία, επαγγελματισμός, αποτελεί υπόδειγμα επιχειρηματικής πρωτοπορίας και σημείο αναφοράς τόσο σε πανελλαδικό όσο και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Συνδυάζοντας άρτια την εμπειρία με τη διορατικότητα, η Minoan Lines χαράζει τη στρατηγική της τοποθετώντας το επιβατικό κοινό στο επίκεντρο κάθε καινοτόμου επιχειρηματικής της πρακτικής.  Κύριο μέλημα της είναι ο σεβασμός στον επιβάτη και στους αυτοκινητιστές και στις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες τους και δέσμευσή της να ανταποκρίνεται απέναντι τους με συνέπεια. Μέσω του εκσυγχρονισμού του στόλου της με υψηλής τεχνολογίας πολυτελή πλοία και των πιστοποιημένων στο σύνολο τους κατά τα διεθνή πρότυπα διαχείρισης ποιότητας  υπηρεσιών που παρέχονται στο επιβατικό κοινό, η εταιρεία στοχεύει στη δημιουργία μίας μακροχρόνιας σχέσης εμπιστοσύνης. Η MINOAN LINES διαθέτει επίσης άρτια εκπαιδευμένα στελέχη, σε στεριά και θάλασσα που με την ενδεδειγμένη εμπειρία, τις γνώσεις και τον επαγγελματισμό τους, είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις του κάθε πελάτη μας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι. Με αυτά τα δεδομένα αισθανόμαστε υπερήφανοι για το αποτέλεσμα των προσπαθειών μας που επιβεβαιώνεται από τη θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στην έρευνα “Famous Brands 2011”».