Οι κυριότερες επενδυτικές εξελίξεις στους Ευρωπαϊκούς λιμένες

Οι κυριότερες επενδυτικές εξελίξεις στους Ευρωπαϊκούς λιμένες

4
Οι κυριότερες επενδυτικές εξελίξεις στους Ευρωπαϊκούς λιμένες

Η εβδομάδα που πέρασε προσέφερε αρκετές ειδήσεις αναφορικά με επενδυτικά σχέδια στους Ευρωπαϊκούς λιμένες.
Ξεκινώντας με το λιμάνι του Κόπερ, το οποίο εξασφάλισε δάνειο 35€ εκ. από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για τον εκσυγχρονισμό του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων. Το project αφορά την επέκταση του τερματικού σταθμού και την αγορά νέου εξοπλισμού, αυξάνοντας την χωρητικότητα του τερματικού σταθμού. Το λιμάνι του Κόπερ αποτελεί προτεραιότητα για τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών και ειδικότερα για τον άξονα 6 (σιδηροδρομική γραμμή Λιόν – Τεργέστη – Κόπερ – Λιουμπλιάνα – Βουδαπέστη – σύνορα Ουκρανίας).

Στην Ισπανία, η εταιρεία διαχείρισης τερματικών σταθμών Noatum (Ισπανία) αγόρασε το 50% της εταιρείας Agencia Marítima de Consignaciones terminal (Agemasa), η οποία δραστηριοποιείται στο λιμάνι του Μπιλμπάο, από την Πορτογαλικών συμφερόντων εταιρεία Orey Group. Το τίμημα της συμφωνίας ανήλθε σε 4,2€ εκ. ενώ στόχος της Noatum είναι η αγορά και του υπόλοιπου 50%. Η Agemasa είναι λιμενικός τερματικός σταθμός που εξυπηρετεί όλα τα είδη φορτίων. Ο τερματικός σταθμός διαθέτει σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό και σύγχρονα συστήματα πληροφορικής και πληροφοριών. Ο τερματικός σταθμός εξειδικεύεται στην διαχείριση προϊόντων χάλυβα, αλλά και γενικού φορτίου. Η Noatum έχει επιχειρηματική παρουσία σε τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στους λιμένες Μπιλμπάο, Βαλένθια, Μάλαγα και Λας Πάλμας. Επίσης η εταιρεία συμμετέχει στο μεγαλύτερο car terminal της Μεσογείου, καθώς και σε τερματικούς σταθμούς γενικού και χύδην ξηρού φορτίου στους λιμένες Σανταντέρ, Καστελόν και Σαγκούντο.

Περισσότερα για τις λιμενικές επενδύσεις @ www.PortEconomics.gr