Έγκριση ανάληψης έργων

Έγκριση ανάληψης έργων

12
Έγκριση ανάληψης έργων

Το διοικητικό συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. μετά από διακήρυξη ανοιχτού διαγωνισμού για την ασφαλιστική κάλυψη (α) των περιουσιακών στοιχείων, (β) της πρόσθετης υγειονομικής περίθαλψης και (γ) των αυτοκινήτων και μηχανημάτων αποφάσισε κατά τις δύο πρόσφατες συνεδριάσεις του τα ακόλουθα:

1.      Ασφαλιστική κάλυψη των περιουσιακών του στοιχείων στις εταιρίες GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ και GENERALI HELLAS με leader της σύμπραξης την δεύτερη.

2.      Ασφαλιστική κάλυψη πρόσθετης υγειονομικής περίθαλψης υπαλλήλων Ο.Λ.Π. Α.Ε. στην εταιρία ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ.

3.      Ασφαλιστική κάλυψη οχημάτων και μηχανημάτων στην εταιρία  ΕΘΝΙΚΗ ΑΕΕΓΑ μετά από πρόσθετη διαπραγμάτευση.

Υπενθυμίζεται ότι ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. έχει προσλάβει μετά από ανοιχτό δημόσιο διαγωνισμό ως σύμβουλο του την εταιρία MARSH ΕΠΕ και είναι η πρώτη φορά που γίνεται πλήρης ασφαλιστική περιγραφή και συμμετοχή μεγάλων και γνωστών ασφαλιστικών εταιριών στις διαγωνιστικές διαδικασίες του Οργανισμού.

Επίσης, το διοικητικό συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. αποφάσισε την έγκριση της ανάληψης του έργου της καβοδεσίας εξ’ ολοκλήρου από τις υπηρεσίες του με τιμολόγιο μικρότερο από εκείνο, το οποίο αποκαλύφθηκε ότι κατέβαλαν σε ιδιωτική εταιρία οι ακτοπλοϊκές εταιρίες. Το αίτημα των ακτοπλοϊκών εταιριών προέκυψε, όταν ζητήθηκαν από αυτές αυξήσεις από ιδιώτη με τον οποίο συνεργαζόντουσαν για την καβοδεσία. Με τον τρόπο αυτόν λήγει μια «γκρίζα» δραστηριότητα, η οποία παρείχετο από τρίτους στο λιμάνι, εντός του οποίου την πλήρη ευθύνη και αστικά και ποινικά φέρει μόνο ο Ο.Λ.Π. Α.Ε.  

Όπως είναι γνωστό τόσο στο επιβατικό, όσο και στο εμπορικό λιμάνι ΟΛΕΣ οι υπηρεσίες λιμένος διεξάγονται πλέον από τον Ο.Λ.Π. Α.Ε και όχι από τρίτους. Αυτό αποτελεί κύριο στόχο της Διοίκησης λόγω: (α) ισχύος του κώδικα ISPS για την ασφάλεια επιβατών και πλοίων, (β) για λόγους διαχειριστικούς και (γ) για την αποφυγή άσκησης «μαύρης» εργασίας εντός της λιμενικής ζώνης. Στα πλαίσια αυτά, ήδη στο εμπορικό λιμάνι το λύσιμο-δέσιμο των εμπορευματοκιβωτίων στα πλοία διεξάγεται από την εργατική ομάδα του Ο.Λ.Π. Α.Ε., στον χώρο της κρουαζιέρας ο εφοδιασμός των πλοίων γίνεται υπό την εποπτεία του Ο.Λ.Π. Α.Ε.  με μείωση του κόστους για τις εταιρίες κρουαζιέρας κατά 35%. Έχει επίσης υπογραφεί κατ’ αρχήν συμφωνία για την εποπτεία του έργου των «Σημειωτών» και τέλος πρόκειται να αναληφθεί από τον Ο.Λ.Π. Α.Ε. και το έργο του λυσίματος-δεσίματος των αυτοκινήτων στο car terminal.

Με την ανάληψη και της καβοδεσίας μετά από δίμηνη προετοιμασία από εκπαιδευμένο προσωπικό του  Ο.Λ.Π. Α.Ε. σε τιμές μικρότερες από τη μέχρι σήμερα αμοιβή καβοδεσίας από ιδιώτη, κλείνει ο κύκλος της πολιτικής πλήρους ελέγχου και ευθύνης του Ο.Λ.Π. Α.Ε. στη λιμενική ζώνη, πάγιο αίτημα και των πελατών του.

Από τα δικαιώματα καβοδεσίας εξαιρούνται τα υδροπτέρυγα (δελφίνια) και τα μικρά επιβατηγά του Αργοσαρωνικού (σκάφη μέχρι 150 κ.ο.χ.).

 Το τιμολόγιο το οποίο εγκρίθηκε για την καβοδεσία είναι:

(α) Κρουαζιερόπλοια: 125€ ανά στάδιο

(β) Φορτηγά πλοία: 75€ ανά στάδιο

(γ) Επιβατηγά: από 200-950€ το μήνα, αναλόγως του μήκους του πλοίου και ανεξαρτήτως αριθμού αφίξεων και όχι με ποσά κατά αναχώρηση-άφιξη, όπως γινόταν μέχρι σήμερα.

 

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.